הרשמה מהירה
בעולם שבו הזמן הוא משאב יקר, אנו מבינים את החשיבות של הרשמה מהירה ויעילה. לכן, פיתחנו תהליך הרשמה פשוט ואינטואיטיבי שמקצר את הזמן מהקלקה להפעלה. עם מינימום שלבים ומידע נדרש, אתה יכול להפוך למשתמש פעיל בתוך דקות.
מקבלים לינק אפליאציה
כל לקוח מקבל חוויה מותאמת אישית דרך הלינק הייחודי שלו. השימוש בלינקים יחודיים מאפשר לך לעקוב ולנתח את ההתקדמות של כל לקוח בצורה מדויקת.הלינק נשלח ללקוחות על ידי אימייל, מסרון או כל אמצעי דיגיטלי אחר.
מפרסמים את הלינק
עכשיו, כשיש לכם את הלינק הייחודי שלכם, הגיע הזמן לפרסמו ולהתחיל להרוויח! הלינק שקיבלתם משמש כגשר ביניכם לבין פוטנציאל לקוחות חדשים. כל מה שצריך לעשות הוא לשתף אותו בפלטפורמות השונות שלכם ולראות את הקסם קורה.
שאלות נפוצות
מהי תוכנית שותפים?
תוכנית שותפים הינה תוכנית שבה חברותינו מציעה תמריצים לשותפים שמפנים להם לקוחות חדשים. שותפים אלו יכולים להיות בעלי אתרים שנהנהנים מאחסון איכותי, מפתחים, או משווקים אשר ממליצים על שירותי האחסון שלנו ומקבלים עמלה או תמריצים אחרים בתמורה להפניות הלקוחות.
איך אני מקבל מזהה שותף?
לקבלת מזהה שותף ולהירשם לתוכנית שותפים של הברת האחסון שלנו. הליך ההרשמה כולל מילוי טופס רישום, אישור תנאי השימוש, ולעיתים גם תהליך בדיקת רקע. לאחר ההרשמה והאישור, תקבל מזהה שותף ופרטים נוספים לצורך קידום השירותים.
האם אני חייב חשבון?
התשובה היא, כן, תצטרך חשבון. החשבון מאפשר לנהל את הפעילות שלך כשותף, לעקוב אחר המכירות או ההפניות שיצרת, ולקבל את התמריצים או העמלות שמגיעות לך. זהו המנגנון שבאמצעותו החברה יכולה לנהל את השותפים שלה ולוודא שהם מתגמלים בהתאם לתרומתם.
מהם תנאי תשלום העמלה של תוכנית השותפים?
בתוכנית השותפים, הסכום המינימלי למשיכה הוא 500 ש"ח. שותפים צריכים להיות עוסקים מורשים/פטורים ולהגיש חשבונית עבור העמלה שנצברה לפני שהיא תשולם. זה אומר שלא ניתן למשוך את העמלה מתחת לסכום זה ויש לעמוד בתנאים הרשמיים הנדרשים לקבלת התשלום.
האם ניתן לשלם את חשבון האחסון שלי מהעמלה שהרווחתי?
כן, בהחלט , ניתן להשתמש בעמלות שהרווחת לשלם על שירותים שהחברה מספקת, כגון אחסון אתרים. ושירותים נוספים . ישנם לקוחות המבקשים להחיל את העמלות שהרוויחו ישירות על החשבון שלהם או על תשלומי השירות.
היכן אוכל לראות את ההפניות שלי ומה עלי לעשות אם אני לא מוצא לקוח שהפניתי ?
לראות את ההפניות שלך, עליך להיכנס לחשבון השותף שלך באתר . שם תמצא לרוב דשבורד או פאנל ניהול שמציג מידע על הפניותיך, כולל מצבם והכנסות. אם אינך מוצא לקוח שהפנית, עליך ליצור קשר עם תמיכה של תוכנית השותפים. הם יוכלו לעזור לאמת ולעקוב אחר ההפניה שלך, ולוודא שהיא נזקפה לחשבונך כראוי.
כיצד אוכל ליצור קשר עם תמיכת שותפים במקרה של בעיות או שאלות?
הנה כמה דרכים ליצירת קשר עם התמיכה שלנו:
- אימייל: support@mywpsite.co.il
- וואצפ: 0534000500
- טלפון: 0534000500
- מערכת הפניות: ניתן להיכנס למערכת ההפניות באתר שלנו.