הסכם תנאי שירות לשירותי אינטרנט, דומיינים ואחסון אתרים - חי גרופ דיגיטל MWS
הסכם תנאי קבלת שירות בין חי גרופ דיגיטל – להלן "החברה", לבין מקבל השירות/שוכר השירות – להלן "הלקוח".
"החברה" – מספקת שירותי אינטרנט ושירותי אחסון אתרים.
"הלקוח" – שוכר שירותי אחסון אתרים או מקבל שירותי האינטרנט.
קבלת שירותי אינטרנט או שירותי אחסון מהחברה מותנית בהסכמה לאמור בהסכם תנאי השירות.
אי לכך הותנה והוסכם בין החברה לבין הלקוח כדלקמן:
מקבל השירות מסכים לתנאי השימוש של החברה - חי גרופ דיגיטל, בעת הצטרפותו ללקוחות החברה וקבלת שירותי החברה באינטרנט / אחסון אתרים / רישום וחידוש דומיינים.
תנאי השימוש של החברה נועדו לשמור על שירותים נאותים ותקינים ללקוחות החברה כולה.
כללי
- החברה מעמידה לרשות הלקוח שירותי אינטרנט ו/או שירותי אחסון אתרים, כפי שיפורט בהסכם זה להלן.
- ההסכם יחול מיום הקצאת שטח האחסון על ידי החברה ללקוח, או מרגע מתן שירותי אינטרנט ללקוח. הסכם זה יסתיים על פי המפורט בהוראות ההסכם, ועל פי התקופה המוגדרת כתקופת אירוח, או כתקופת מתן שירותי האינטרנט.
- פעולה באתר פירושה: רכישה של שירות אחסון, או שירותי אינטרנט אשר מוצעים לרכישה באתר החברה. כל לקוח אשר מעוניין לבצע פעולה באתר מתחייב ומצהיר כי הוא מודע להוראות הסכם תנאי השימוש וכי לא תהא לו / בא כוחו טענה או תביעה כנגד בעלי האתר, מפעיליו או שליחים מטעמם.
- החברה מבצעת עדכונים, שדרוגים ושינויים בשרתים על פי המלצות היצרנים של מערכות ההפעלה השונות ו/או על פי המלצות יצרני החומרה ולעתים על פי שיקול דעת החברה המבוסס על הניסיון המצטבר בעבודה השוטפת עם השרתים.
- חתימה על הסכם תנאי השירות מהווה הסכמה מפורשת של הלקוח להוראות ולתנאים כפי שיפורטו בהמשך. כמו כן, מהווה התחייבות מצד הלקוח לפעול על פי התנאים המפורטים בהסכם תנאי השירות.
- היה והלקוח מעוניין בביצוע שינויים באחסון או התאמות בשירותי האחסון או בהיבטים הטכניים של שירותי האינטרנט, מחויב הלקוח למסור את פרטי הבקשה מראש ובכתב.
- רכישת וחידוש רישיונות מסוגים שונים הינה פעולה שאינה ניתנת לביטול ולא יינתן עבורה החזר או זיכוי כספי. היה וביצוע הפעולה כרוך בביצוע תשלום, יבוצע בפועל השינוי בכפוף לתשלום על ידי הלקוח. בכל מקרה של ביצוע פעולה בתשלום או שלא בתשלום, החברה תענה לבקשת הלקוח במידת האפשר. הלקוח בזאת מסמיך את החברה לבצע את הפעולות הנדרשות לצורך העברת ה-DNS של האתר לחברה במידת הצורך.
- מלבד תנאי השירות של הסכם זה, במסגרת קבלת שירות אחסון או שירותי אינטרנט מהחברה, מקבל על עצמו הלקוח את התנאים הספציפיים המפורטים בהתאמה לחבילת השירות אותה בחר. תנאים אלה כוללים בנוסף גם את תקופת חתימת החוזה, והסכום הספציפי עבור חבילת האחסון/שירות האינטרנט הנבחר.
שימוש לרעה
- החברה מציעה מגוון שירותי אינטרנט של בנייה, עיצוב, קידום ואחסון ללקוחותיה. בהתאמה לכך, לחברה אחריות חלקית בנוגע לשימושים בשרת, ואספקת השירות ובאתרי האינטרנט הללו.
- כל ניסיון לפגוע בפעולת השרת, בשרת עצמו או באתרים הנוספים המתארחים על השרת אסורים בהחלט.
- היה ובוצע שימוש אסור על ידי לקוח, החברה שומרת על הזכות להשעות או לבטל את הגישה של הלקוח באופן חלקי או מלא לכל שירותי החברה, לפי שיקול דעתה.
- הלקוח אינו רשאי לנצל את משאבי הזיכרון של השרת ואת ה-CPU שלו באופן שעלול לגרום נזק כלשהו לשרת.
- מקבל השירות אינו רשאי לכתוב קבצים עוינים לדיסק המקומי כגון קוד מחשב או יישום הכוללים נגיף מחשב ("וירוס"), תוכנות "סוס טרויאני", "תולעים", יישומים מזיקים או תוכנות מעקב.
- כל ניסיון להשתמש בחשבון לקוח או בשרת ללא אישור החברה או הבעלים יגרור צעדים תקיפים מצד החברה כנגד הלקוח. ניסיונות אלה כוללים – הונאות אינטרנט למיניהן, גנבת סיסמאות, סריקה אחר פרצות אבטחה, וכל הפעולות האסורות לביצוע.
- השעיית או ביטול חשבון, וכן תביעה פלילית או אזרחית יינקטו בהתאם למידת הצורך ולחומרת המקרה של שימוש לא מורשה בחשבון לקוח או בשרת על ידי לקוח של החברה. בכלל מקרה בו השימוש בוצע, גם אם החשבון או השרת המותקף אינם שייכים לחברה באופן ישיר.
- שירותי האחסון והאינטרנט אשר יסופקו ללקוח על ידי החברה ישמשו למטרות חוקיות בלבד. אין לבצע פעולות שיהוו פגיעה או הפרה של חוקי מדינת ישראל או חוקים של מדינות אחרות. פעולות אלה כוללות כל תוכן או מעשה המעודד, מעורר או מסייע תמיכה, עידוד או הוראות לביצוע מעשים פליליים לפי חוקים אלה.
- כל שימוש לא חוקי בשירותי החברה אשר מהווה פגיעה בזכויות יוצרים, פטנטים, סימני מסחר, מוזיקה, סודות מסחריים, הטעיה או מצג שווא הוא באחריות הלקוח בלבד. שימוש לא חוקי כולל אחסון או העברה של חומרים פורנוגראפיים ו/או בעלי אופי מיני בוטה, דואר זבל, או כל קובץ אחר שיפגע בתוכנות או אתרים אחרים.
- תכנים נוספים שאסורים לשימוש על פי הסכם תנאי השימוש של החברה:
- כל תוכן המנוגד לתנאי השימוש המקובלים ברשת האינטרנט, אשר עלול לגרום נזק או פגיעה רוחנית או ממשית בכל אחד ממשתמשי הרשת.
- כל תוכן הנוגע לקטינים שנעשה שלא כדין ולא בהסכמת אפוטרופוס חוקי.
- פרסום או שימוש לא חוקי ובלא תשלום בסיסמאות, שמות משתמשים, תוכנות מחשב, קבצים דיגיטליים, או אחד מכלל שירותי האינטרנט המצריכים הרשמה בתשלום.
- כל פגיעה בפרטיותו של אדם או מעשה המהווה לשון הרע, בכלל ופרט כל תוכן מעליב, גזעני, מכפיש, מאיים או עוין, הפוגע לפחות באחד מאנשי הציבור. כל תוכן אשר נאסר לפרסום.
- כל תוכן ו/או מעשה העלול להטעות צרכן, כמשמעות הדברים בחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981.
אחריות
- חתימה על כתב ההזמנה מהווה הצהרה של הלקוח כי הוא בדק את כלל מאפייני שירותי האחסון ושירותי האינטרנט, את התנאים, היכולות והמגבלות של כל חבילה המותאמת לו.
- בביצוע ההצהרה וחתימה על תנאי השירות וההסכם, מקבל על עצמו הלקוח את שירותי החברה כפי שהם – לאחר שמצא את כלל המאפיינים מתאימים לצרכיו, ובכך מוותר על כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה בעניין התאמת השירותים לצרכיו.
- החברה לא תישא באחריות – ולא תהיה ללקוח כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה במקרה בו האחסון או הגישה לאתר מרשת האינטרנט, שימוש בקבצי האתר, או בשירותים נוספים שיסופקו על ידי החברה, יופרעו או לא יינתנו כסדרם בלי הפסקות או טעויות. כמו כן, החברה אינה אחראית על גישה בלתי חוקית, תקלות, נזקים או קלקולים באתר או בתוכנה שיגרמו מגישה לא חוקית לחברה או לאחד מאתריה. החברה תעשה כמיטב יכולתה לפתור במהירות תקלות מסוג זה ולמנוע אותן מראש.
- במקרה בו הנזקים, התקלות או כל פגיעה תיגרם מחמת רשלנות או זדון של החברה, האמור לעיל לא יחול. הלקוח במקרה זה יהיה זכאי לפיצוי מקסימלי בגובה התשלום החודשי אותו הוא משלם עבור השירות, ולא יהיה זכאי לפיצוי נוסף או אחר בגין נזקים עקיפים ו/או תוצאתיים. בכל מקרה, חובת החברה לא תעלה על סכום התמורה החודשית ששילם הלקוח לחברה בששת החודשים שקדמו לאירוע הנזק. הלקוח מצהיר ומאשר כי הגבלת אחריות זו היא הכרחית לחלוקת סיכונים סבירה בין הצדדים.
- על החברה לא תחול אחריות בגין פגיעה כלשהי במידע, מסד נתונים, תוכנות, קבצים או כל זיכרון שהוא, לרבות איבוד, שיבוש או מחיקה. כמו כן, עיכוב של העברת מידע או שליחה ליעד שגוי, או חוסר הגעה בכלל, אינם באחריות החברה. על החברה לא תחול אחריות בגין טעויות, לרבות בתקופת האירוח או מתן השירות ולאחריה.
- החברה אינה אחראית למחיקה או פגיעה או חדירה שתעשה לכל קובץ השייך למקבל השירות. על הלקוח לגבות, לשמור ולהגן על הקבצים השייכים לו.
- החברה אינה אחראית על תיקון תקלות או בעיות באתר שמקורן אינו במעשי מחדל חמורים של החברה.
- הלקוח מודע ומסכים כי הוא האחראי הבלעדי לדיוקם וחוקיותם של כלל התכנים, הפרסומים, המודעות והחומרים שיפרסם באתר המאוחסן בשרתי החברה. הוא האחראי הבלעדי לתוצאות שינבעו מאותם פרסומים, והחברה אינה אחראית על תכנים אלה.
- הלקוח והחברה יודעים ומסכימים כי כל נזק אשר ייגרם לצד ג’ כתוצאה מהפרת ההסכם על ידי הלקוח, יהיה באחריותו של הלקוח בלבד.
- החברה לא תישא באחריות לפצות צד ג’ שניזוק, בין כתוצאה מהפרת ההסכם על ידי מקבל השירות ובין מכל סיבה אחרת. ככל ותידרש החברה לפצות צד ג’, ישלם הלקוח לחברה בתוך 7 ימים מיום דרישת החברה את הסכומים הנדרשים בתוספת הפרשי הצמדה וריבית, בתוספת כל הסכומים ששולמו על ידי החברה לעניין זה, לרבות הוצאות ושכר טרחת עורכי דין.
אבטחה
- האתר של הלקוח יאוחסן על גבי שרת בכפוף לביצוע התחייבויות הלקוח בהסכם זה. לקוח המעוניין במוצר או שירות מיוחד מצהיר בזאת כי הוא מודע לכך ששרת בעל דרישות מיוחדות רגיש יותר לסיכונים בתחום אבטחת מידע, ולא תהיה ללקוח כל טענה או תביעה בקשר לתקלות בתחום זה כלפי החברה ונציגיה.
- היה והלקוח הוא מנהל האתר הבלעדי, כלל העברת התכנים והעדכונים השונים שיבוצעו באתר יהיו באחריותו, לאחר קבלת שם משתמש וסיסמה המתאימים מהחברה. החברה מסירה כל אחריות לנזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מחשיפת אותם פרטי גישה לגורם צד שלישי שאינו מורשה.
תוכניות ASP/PHP/CGI
- לחברה יש רשות לאפשר הרצה רציפה של תכניות ברקע, בהתאם לדרישות ההסכם מראש עם הלקוח.
- כל מקרה של הרצת תוכנות ברקע ידון עבור כל מקרה לגופו, ויחול עליו תשלום נוסף בהתאם לניצול משאבי המערכת והתחזוקה הנדרשת. לקוח שיש בחשבונו סקריפט EXE או CGI המנצל באופן רציף מעל 10% ממשאבי המערכת בשרת – יתבקש להסירו באופן מיידי.
- היה ולא ננקטו הפעולות הנדרשות מצד הלקוח, לחברה שמורה הזכות להשבית את חשבון הלקוח.
תעבורת נתונים ויישומי האתר
- הלקוח לא מורשה לבצע שימוש בתוכנות, תעבורת נתונים, הודעות דואר או כל שימוש במשאבי השרת אשר מנצלים שטח אחסון או משאבים מעבר לכתוב בחבילת השירות שנרכשה. בכל מקרה של חריגה במשאבי שטח האחסון יחויב הלקוח בעלות נוספת לפי מחירון החברה.
- היה והלקוח מעוניין בהתקנת יישומים או הרחבת תעבורת נתונים או ביצוע פעולות נוספות שאינן כלולות בחבילת השירות, עליו לשאת בעלויות הנוספות על פי תנאי החברה. תנאי מוקדם להתקנה הוא תשלום על ידי הלקוח.
- כל לקוח זכאי לרוחב פס תעבורה בהתאם לחבילת השירות עליה שילם. כל לקוח שיעבור את המכסה יחויב על ידי החברה בהתאם למפורט כאן: מחיר רוחב פס נוסף לחודש – 10 ₪ לכל 1GB נוסף.
- כל בקשה לביצוע שינויים בשירותי החברה, באחסון האתר, ביישומי המערכת או בהיבטים הטכניים של פעולתו – תימסר לחברה בכתב. החברה תענה לבקשה במידת האפשר או בכפוף לתשלום נוסף, אם נדרש.
- הלקוח אחראי באופן מלא לתוכן הקבצים באתר שלו המאוחסן בשרת, ומתחייב בזאת לשמור באופן שוטף עותק מעודכן של כל הקבצים או הנתונים. לא תהיה לו כל טענה או דרישה כלפי החברה לגבי אובדן קבצים או נתונים מכל סיבה שהיא, למרות ביצוע גיבויים שוטפים של החברה המיועדים לצרכים פנימיים בלבד. במידת האפשר, החברה תספק שירותי שחזור בתשלום נוסף.
- החברה מספקת שירותים נוספים בהתאם לצרכי הלקוח ובעלות נוספת כפי שיוסכם בין הצדדים. השימוש במוצרים הנוספים והשפעתם על מערכות האתר הן באחריות הלקוח בלבד.
דואר אלקטרוני ושימוש לרעה בשירותי הדואר האלקטרוני
- החברה מספקת שירותי תיבות דואר אלקטרוני ללקוחותיה בשרתי החברה, וכן שירותי סינון דואר לתיבות הדואר.
- הלקוח מצהיר כי הודעות דואר המגיעות לתיבה עשויות לעיתים להיות מסווגות בטעות כדואר זבל וכי הן עשויות שלא להגיע לתיבה. לא תהיה לו כל טענה או דרישה כלפי החברה בנושא זה.
- הלקוח לוקח אחריות מלאה לתוכן ההודעות שישלחו מתיבת הדואר שלו ולתוצאות הנובעות מתוכן זה. החברה אינה אחראית לתוכן ההודעות, הקבצים המצורפים או לכל פגיעה שנגרמת עקבן.
- החברה לא תהיה אחראית על עסקאות, רכישות או כל שירות שיבוצעו באמצעות תיבת הדואר המסופקת ללקוח. החברה מסירה אחריות לגבי איכות או אמינות השירות או המוצר שיתקבל או יישלח דרך תיבות הדואר.
- החברה אינה מתחייבת שהאתר יביא לתנועת גולשים, ואינה אחראית לתגובות או להודעות שהלקוח יקבל בעקבות אחסון האתר.
- החברה אינה אחראית לכל נזק שעלול להיגרם ללקוח או לצד ג’ משיבושים בשירות הדואר, אבדן הודעות, או פגיעה בתוכן הודעות.
- כל הודעת דואר שתופץ ללא אישור הנמען תיחשב כדואר זבל.
- הלקוח מתחייב לא להשתמש בשירותי החברה לצורך משלוח דואר אלקטרוני מסחרי בניגוד לדין, דואר לרשימות תפוצה או שיגור מכתבי שרשרת, דואר זבל או דואר מסחרי שלא נתבקש על ידי הנמען. כל לקוח שיפרסם דואר זבל באמצעות שרתי החברה יידרש לתת הסברים.
- הלקוח מתחייב לא להשתמש בשירותי החברה לשליחת הודעות בלתי חוקיות, מזיקות, מעודדות אלימות, הכוללות חומר העלול להוות בסיס לתביעה או אישום פלילי, או חומר לשון הרע או פגיעה בפרטיות.
- הלקוח מתחייב לשאת באחריות המלאה לתוכן הודעותיו, ולא לשלוח חומר המכיל יישומים מזיקים או מידע מטעה שעלולים להזיק לחברה או לצד שלישי.
- לחברה הזכות, במקרים חמורים, להשבית את חשבון הלקוח באופן מיידי וללא התראה עד ליישוב העניין.
- החברה רשאית לסרב או לבטל שירות לכל גורם או מפיץ דואר זבל מוכר או לקוח שעלול לשבש את הפעולה התקינה של מערכות השרתים שלה. כמו כן, החברה רשאית להגדיר לפי שיקול דעתה מה נחשב להפרה של מדיניות דואר הזבל.
- תיבות דואר שמסופקות על ידי החברה יסופקו בהיקף ובכמות המפורטים בכתב ההזמנה בלבד.
שימוש לרעה בשרתי החברה
- האחריות הבלעדית והמלאה לכלל התכנים באתר חלה על הלקוח בלבד, והחברה אינה נושאת בכל אחריות לגבי תכנים אלה.
- הלקוח מצהיר כי הוא בעל זכויות הקניין הרוחני והזכויות המשפטיות הנדרשות לשימוש, פרסום ובעלות על התכנים באתר, בדואר האלקטרוני וכו’.
- הלקוח מתחייב להשתמש בשרת החברה למטרות חוקיות בלבד ולהימנע מהפרה של חוקים פדרליים, חוקי מדינה או תקנות מקומיות, לרבות העברה או פרסום של חומר אסור, חומר המוגן בזכויות יוצרים, חומרי נעצה או פורנוגרפיה, סודות מסחריים וכו’.
- הלקוח מתחייב שלא להשתמש בשרת, באתר ובתיבת הדואר לכל תוכן מעליב, פוגע, מסית, גזעני, מאיים, מהווה הנחיה או עידוד לביצוע עבירה פלילית או לשון הרע.
- הלקוח מתחייב שלא להשתמש בשירותים באופן שעלול לפגוע בפעולה התקינה של מערכות החברה ולקוחותיה.
- הלקוח מתחייב שלא להשתמש בשירותים למעשים המנוגדים לכללי השימוש המקובלים באינטרנט או העלולים להזיק למשתמשי אינטרנט אחרים.
דומיינים
- רישום, חידוש, ניהול ואחזקת דומיינים (שמות מתחם) בסיומת IL וכל הפעולות הקשורות לדומיינים אלו כפופות לכללי הרישום של איגוד האינטרנט הישראלי. כללים מעודכנים מופיעים בקישור:
https://www.isoc.org.il/domain-name-registry/il-domain-rules - כל מחלוקת בין צדדים לגבי בעלות על דומיין תהיה בין הצדדים עצמם וללא כל מעורבות של החברה במחלוקת.
- ברישום וניהול דומיינים בסיומת IL הלקוח מסכים לסמכות גוף יישוב המחלוקות (IL-DRP). כללי יישוב המחלוקות מעודכנים בקישור:
https://www.isoc.org.il/domain-name-registry/dispute_resolution/ildrp-rules - האחריות על חידוש הדומיין בזמן, לרבות וידוא ביצוע החידוש בפועל ותקינות הדומיין, היא על הלקוח בלבד. לא תהיה ללקוח תלונה כלפי החברה בנושא זה, לרבות במקרה שהדומיין התפנה ונרשם על ידי אחר.
- רישום וחידוש דומיינים הינם פעולות שלא ניתן לגביהן החזר כספי או זיכוי כספי גם אם הפעולה מבוטלת, משום שהתשלום עובר בזמן הפעולה לצד ג’.
- החברה איננה אחראית לאי רישום או חידוש דומיין עקב כשל טכני או תקלה במערכות החברה או במקרה של רישום הדומיין ע"י מישהו אחר כתוצאה מאי חידוש. החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף שנגרם כתוצאה מכך, גם אם בוצע תשלום בפועל.
- בעת רישום דומיינים עבור כלל הסיומות, אם נרשם דומיין עם פחות משלוש תווים בשם הדומיין או שם דומיין בשפה ספציפית (IDN) או מכל סיבה אחרת דומיין אשר הופיע כפנוי אך בפועל לא ניתן לרושמו – הרישום יבוטל ולא יינתן פיצוי על ביטול זה.
- חידוש דומיין אוטומטי: הדומיין יתחדש באופן אוטומטי לתקופה נוספת, אלא אם הלקוח ביקש אחרת בכתב מראש. יחד עם זאת, האחריות לוודא את תהליך החידוש, עמידה בתשלום הנדרש ותקינות הדומיין, היא על הלקוח בלבד.
נוסף על כך, בדומיינים בסיומת IL:
- מבקש הרישום מצהיר ומאשר כי ידוע לו כי רישום וניהול שמות המתחם נעשים בכפוף לכללי הרישום של איגוד האינטרנט הישראלי. מבקש הרישום מאשר כי ניתנה לו הזדמנות מספקת לקרוא את כללי הרישום של האיגוד, כי קרא אותם בפועל והוא מסכים להם.
- האיגוד אינו נושא כלפי מבקש הרישום באחריות כלשהי לפקיעת הרישום של שם המתחם, חידוש הרישום ו/או ביצוע כל פעולה שהאחריות עליה מסורה לרשם המוסמך.
- אחריות האיגוד כלפיך בקשר עם רישום שם המתחם מוגבלת כאמור בכללי האיגוד.
- מבקש הרישום מצהיר כי הוא מודע ומסכים לכך שרישום שם מתחם אינו מקנה לו זכויות בעלות בשם המתחם אלא זכות חוזית להחזקת שם המתחם בלבד.
- מבקש הרישום יפצה וישפה את האיגוד בגין כל טענה, תביעה או דרישה הנובעת מרישום שם המתחם, החזקתו והשימוש בו בניגוד לכללי האיגוד ו/או להוראות כל דין.
- ניתן לפנות לנציב תלונות הציבור שמונה על ידי האיגוד בדוא"ל: reg-complain@isoc.org.il.
- הדינים החלים הם דיני מדינת ישראל בלבד וסמכות השיפוט הייחודית נתונה לבתי המשפט במחוזות המרכז או תל אביב בלבד.
- "הרשם המוסמך" – רשם שמות מתחם שהוסמך על ידי האיגוד ואשר באמצעותו מבקש הרישום רשם ו/או מנהל את שם המתחם.
עריכת/עדכון תנאי שימוש
- הוראות הסכם תנאי השימוש יעודכנו מעת לעת, וזכות העדכון שמורה למנהלי החברה בלבד.
- ביצוע עדכונים ושינויים תלוי בהתפתחות השירותים והיישומים המסופקים על ידי החברה ללקוחות.
- תנאי הסכם השימוש המעודכנים יחולו על הלקוח מרגע חידוש השירות שהוזמן בלבד. היה והלקוח חידש את השירות ושילם עבורו, הוא מתחייב לתנאי השימוש העדכניים.
- החברה רשאית לשנות או לעדכן את התמורה בעבור השירותים ללא הודעה מוקדמת, ולא תהיה ללקוח כל טענה או דרישה כלפי החברה בנושא זה.
מדיניות תשלום
- פתיחת חשבון לקוח בחברה נעשית על בסיס תשלום מראש.
- החברה אינה מחויבת להחזיר תשלומים על דמי ההתקנה או על שינויים מהותיים בחשבון של לקוח חדש.
- במקרה שהלקוח ביצע תשלום מראש עבור שירותי החברה, המחיר הנקוב והוסכם בכתב ההזמנה בין הלקוח לחברה מובטח למשך כל תקופת ההסכם.
- הלקוח אחראי באופן מלא על כל סכום שהוא חייב עבור השירותים אותם שכר מהחברה, עד לתום התקופה או עד הודעה בכתב על רצונו לסיים את קבלת השירות.
- דמי ההתקנה הראשוניים ישולמו על ידי הלקוח בהתאם למוצר או לחבילת השירות הנבחרת.
- לא יוחזרו דמי ההתקנה שניתנו בחינם במקרה של ביטול במהלך מחזור החיוב, ולא יינתנו שירותים אחרים עד להסדרת התשלומים.
- עם ביצוע השירות או הקצאת שטח האחסון מתחיל החיוב ללקוח.
- כל דרישות התשלום נשלחות אל הלקוח בדואר אלקטרוני או פקס, והתשלום יועבר לחברה לא יאוחר מ-7 ימים מיום שליחת הדרישה.
- הלקוח מודע כי עליו לשלם במועד, ואם יאחר בתשלום למעלה מ-10 ימים, ישלם לחברה פיצוי בסך 15 ₪ לכל יום איחור, בנוסף לכל סעד אחר העומד לרשות החברה.
- אם לא שולם הסכום בתוך 14 ימים ממועד שליחת דרישת התשלום, החברה רשאית להפסיק את מתן השירות לאלתר, ללא גריעה מכל זכות אחרת העומדת לחברה.
- תשלומי הלקוח עבור השירותים יהיו בהתאם לחבילה הנבחרת או לפי המוסכם בכתב ההזמנה, ולא תהיה ללקוח כל טענה כנגד החברה לגבי הפרסומים בנושא.
- היה והלקוח חרג ממכסת הפס, יחויב לפי סעיף "תעבורת נתונים". תשלום עבור חריגה יבוצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר בעת ההזמנה.
- החברה רשאית להשתמש בפרטי כרטיס האשראי שנמסרו על ידי הלקוח לצורך גביית חובות בגין אי תשלום.
- הלקוח מאשר כי לא יהיה זכאי להחזרים או זיכויים בגין תשלומים שביצע או התחייב אליהם, אלא אם החברה תסכים לכך לפנים משורת הדין.
- החברה רשאית לבטל את ההסכם או להפסיק את מתן השירות אם לא נפרעה התמורה לשביעות רצונה.
- כל תשלום שלא שולם במועדו יישא הפרשי הצמדה וריבית בשיעור של פריים+4%, החל מהתאריך בו היה על הלקוח לשלם ועד לתשלום בפועל.
אפשרויות תשלום
- על הלקוח להיות בעל כרטיס אשראי תקף מאחת החברות: ישראכרט, ויזה, מאסטרקארד, לאומי כארד, אמריקן אקספרס.
- הלקוח מתיר לחברה לבצע חיוב בכרטיס האשראי שלו בתמורה לרכישת או חידוש השירותים וכן לשיפוי החברה בגין הוצאות או תשלומים הנובעים ממחדלי הלקוח.
- אפשרויות התשלום בחברה הן: תשלום חודשי בכרטיס אשראי, הפקדה או העברה בנקאית מראש.
- אם לקוח מבטל את ההסכם לקבלת שירותי האחסון או האינטרנט באופן תקין, יקבל החזר על שארית תקופת האחסון בכפולות של חודשים מלאים בלבד.
- החברה מקבלת תשלומים ותתאים עצמה לצרכי הלקוח בנושא זה.
- ניתן לפרוע את התשלום בהעברה בנקאית לחשבון החברה. לביצוע הפעולה יש לפנות לחברה לקבלת טפסים ופרטים.
ביטול והחזרים
- החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את שירותיה ללקוח בכל עת.
- אם החברה ביטלה את השירות, יוחזר ללקוח חלקו היחסי של סכום התשלומים ששולמו מראש.
- הלקוח יהיה אחראי לכל הוצאה מיוחדת שנגרמה לחברה כתוצאה מהפרה של מדיניות מצד הלקוח.
- הלקוח מאשר כי יהיה אחראי ויגן על החברה מפני תביעות או הפסדים שיפלו על החברה בעקבות שירות שסופק או ניתן או מוצר שנמכר על ידי הלקוח.
- אם החברה מצאה כי התכנים באתר מפרים את ההסכם או נוצר ניצול לרעה של השירות, היא רשאית לפעול באחת או יותר מהדרכים המפורטות בתנאי השימוש.
- החברה רשאית לבטל הסכם זה ולהסיר באופן מיידי את אתר הלקוח, כולו או חלקו, ללא הודעה מראש.
- החברה רשאית לבטל כל שירות נוסף שסופק ללקוח ללא הודעה מראש.
- אם הוגשה תביעה מטעם צד שלישי הנפגע מהתכנים, החברה רשאית להעביר את פרטי הלקוח למתלונן.
- החברה רשאית לבטל שירות ללקוח במקרה של משלוח דואר זבל, פעולות חבלניות, הפרות כללים ועוד.
הסבת זכויות
- הלקוח אינו רשאי להעביר, לשעבד או להסב זכויותיו ללא אישור מוקדם בכתב מהחברה. החברה לא תסרב מטעמים בלתי סבירים.
- חוב כספי של הלקוח לחברה ייחשב סיבה סבירה לסירוב העברה של זכויות.
- אם החברה תתרחב, תתמזג או תימכר, רשאית החברה להעביר את הלקוח לצד שלישי בתנאי שאותו צד שלישי יקבל על עצמו את כל תנאי ההסכם.
- החברה רשאית לספק את השירותים באמצעות נציגיה או צד שלישי מטעמה.
הפסקת שירותי האחסון
- לקוח המעוניין להפסיק את תקופת האחסון או השירותים מחויב לשלוח בקשה בכתב לפחות 30 יום מראש, אלא אם נקבע אחרת.
- במהלך 14 הימים מיום ביצוע העסקה, בהתאם לחוק הגנת הצרכן, רשאי הלקוח לבטל את הזמנת השירות באמצעות הודעה בכתב לפחות יום עבודה לפני תחילתו.
- החברה רשאית להפסיק את מתן השירות בכל עת, מכל סיבה, עם התראה של 10 ימים מראש. במקרה של שימוש לרעה החברה רשאית להפסיק לאלתר את השירות.
- החברה רשאית להקפיא את השירות ללא הגבלת זמן לצורך תיקונים, התאמות או שדרוגים. לא תעמוד ללקוח כל טענה או תביעה כנגד החברה בגין הקפאת השירות.
- הלקוח מסכים כי החברה אינה אחראית לנזקים כתוצאה מהקפאת או הפסקת השירות.
- אם ההסכם בוטל מכל סיבה, על הלקוח לשלם לחברה את התמורה עבור השירותים שכבר סופקו. החברה רשאית לעכב שחרור קבצים, נתונים או דומיין עד להסדרת התשלום.
- אם יימצא שהשירות נוצל לרעה בניגוד להסכם או לדין, רשאית החברה לבטל או להסיר את האתר או לנקוט צעדים משפטיים.
שיפוי
הלקוח מתחייב לשפות את החברה ונציגיה בגין כל נזק, פגיעה, אובדן רווח, הפסד או הוצאות נוספות, לרבות שכר טרחת עו"ד והוצאות משפט הנובעים מהפרת סעיפי הסכם זה.
קניין רוחני
הלקוח מקבל רישיון שימוש ייחודי בכל השירותים, היישומים, התוכנות והמערכות שפותחו על ידי החברה או שיש לה זכויות בהם. הלקוח מתחייב לא להעתיק, להפיץ, להעביר, לפרסם, למכור או לתת לצד שלישי זכויות באמור לעיל ללא אישור.
אחריות
- השימוש בשירותי האינטרנט של החברה, לרבות כל השירותים הנלווים, נעשה באחריותו הבלעדית של הלקוח. הלקוח מצהיר כי הוא מוותר על כל טענה או תביעה כלפי החברה בנושא התאמת השירותים לצרכיו.
- הלקוח מבין כי שירותי האחסון ניתנים כפי שהם. הוא בדק ומצא את החבילה המתאימה לו, ועל כן מוותר על כל טענה בנוגע לאי התאמת השירות.
- החברה מסירה אחריות במקרים של תקלות במערכות או בקווי התקשורת שלה או של ספקיה. החברה אינה מתחייבת שהגישה תתנהל ללא תקלות. הלקוח לא יוכל לטעון לנזק או פיצוי, אך החברה תפעל לתיקון התקלות במהירות האפשרית.
- במקרה שנגרם נזק לאתר או לעסק של הלקוח כתוצאה מרשלנות או זדון של החברה, יהיה הלקוח זכאי לפיצוי עבור הנזקים הישירים בלבד עד גובה התשלום ששילם הלקוח לחברה בששת החודשים האחרונים שקדמו לאירוע הנזק.
- החברה אינה מציעה אחריות לגבי השירותים הנלווים שהיא מספקת. החברה אינה אחראית לאובדן נתונים, אי מסירה או כל הפסקה בשירות שנגרמה.
- החברה מבצעת גיבויים לצרכיה הפנימיים בלבד, ושירותי שחזור או התאוששות יינתנו על בסיס מקום פנוי ובתשלום נוסף. לא תתקבל כל טענה לגבי היעדר גיבוי או כשל בגיבוי.
בוררות וסמכות שיפוט
- על הסכם זה יחולו דיני מדינת ישראל בלבד.
- במקרה של מחלוקת הקשורה להסכם זה, תתברר המחלוקת בפני בורר הבקיא בתחום האינטרנט. זהותו תיקבע על ידי יו"ר לשכת עורכי הדין, לבקשת הצדדים.
- מיקום הבוררות יהיה בתל אביב.
- הבורר לא יהיה כבול לסדרי דין אזרחיים, אך יהיה כבול לדיני ראיות ולדין המהותי. הבורר חייב לנמק את החלטותיו.
- אם צד שלישי תובע מי מהצדדים, יהיה הנתבע רשאי לצרף את הצד השני לאותו הליך, ובמקרה זה לא תהיה תחולה להסכם הבוררות הזה.
- בית המשפט המוסמך בהתאם לחוק הבוררות (תשכ"ח-1968) יהיה בית המשפט שמושבו בתל אביב.
- סעיף זה מהווה הסכם בוררות בין הצדדים לכל עניין הקשור בהסכם זה.
- מבלי לגרוע מהאמור, בכפוף לאמור לעיל, בכל עניין שאינו בסמכות הבורר או במקרה בו אין תחולה להסכם הבוררות, סמכות השיפוט הבלעדית תהיה לבית המשפט המוסמך בתל אביב ובמחוז המרכז.
הסכם רמת שירות (SLA)
זמינות מלאה בתיבת המייל או בטלפון
ימים א'–ה' בין השעות 09:00 – 17:00 (לא כולל חגים ומועדי ישראל)
• תקלה קריטית / דחופה: מענה מיידי, תחילת טיפול תוך 3 שעות מזמן הקריאה
• כל תקלה אחרת: עד יום עסקים אחד
אלו זמני המקסימום – בפועל זמני התגובה לרוב קצרים יותר.
• שירות ניטור של המערכת 24/7
• זמינות של 99% (APTIME)
כחלק מהשירות, בכל מקרה של בעיה שנפתחה, צוות התמיכה שלנו יטפל בה עד פתרונה.
יובהר כי תקלות שאינן קשורות לשרת (ברמת האתר) – הטיפול בהן יעלה 350 ₪ לשעת עבודה בתוספת מע"מ כדין.
שים לב:
החברה תהיה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, להשהות או לבטל בכל עת את הגישה לשירותים הניתנים על פי תנאים אלה וכתב ההזמנה, כולם או חלקם, אם סברה כי נעשה בהם שימוש לרעה או בניגוד לתנאים או בניגוד לדין.
*תנאי השירות מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך פונים לכל המגדרים במידה שווה.