כיצד להתקין וורדפרס על גבי דיירקט אדמין עם סופטאקולוס

קצת על וורדפרס

וורדפרס הוא מערכת ניהול תוכן פופולרית מאוד, המשמשת ליצירת אתרי אינטרנט, בלוגים ואף אתרים מתקדמים יותר. הוא מצוין בקלות השימוש, הרחבות והתאמה אישית, ובתמיכה רחבה בקהילה.

אחת הדרכים הנפוצות ביותר להתקנת וורדפרס היא באמצעות דיירקט אדמין (DirectAdmin), שהוא ממשק ניהול אתרים אשר מאפשר למשתמשים לנהל את האתרים שלהם בצורה פשוטה וידידותית. בכתבה זו, נלמד כיצד להתקין את וורדפרס על גבי דיירקט אדמין באמצעות סופטאקולוס (Softaculous).

שלב 1: כניסה לדיירקט אדמין

השלב הראשון הוא להתחבר לממשק ה-DirectAdmin של השרת שלך נלך למוצרים ושירותים בחשבון נבחר את המוצר הפעיל (שימו לב לא ללחוץ על הלינק). לאחר מכן גללו למטה ויהיה לכם מסך כניסה DirectAdmin לאחר התחברותך, תראה את התפריט הראשי של DirectAdmin.

שלב 2 : התקנת תעודת אבטחה SSL

נמצא את הדומיין שלנו מצד ימין למעלה במידה וזה דומיין חדש נוסיף אותו לרשימת הדומיינים במידה וזה דומיין שעליו נפתח החבילה נדלג על זה וישר נתקין SSL פעולה שלוקחת כמה שניות בשורה הראשונה יש לנו אופציה SSL Certificates

נבחר שם את האפשרות Get automatic certificate from ACME Provider 

שלב 3: גישה לסופטאקולוס

כעת עליך למצוא את האפשרות של Softaculous בתפריט ה-DirectAdmin. רוב הפעמים היא תהיה בקטגוריה כגון "Advanced Features" . לחץ על האפשרות Softaculous.

שלב 3: התקנת וורדפרס באמצעות סופטאקולוס

כאשר אתה ב-Softaculous, תראה רשימה של יישומים שניתן להתקין באמצעותו. עבורנו, נרצה ללחוץ על סמל "WordPress".

שלב 4: מילוי פרטי ההתקנה

אתה עתה תצטרך למלא פרטים להתקנת הוורדפרס, כולל שם משתמש וסיסמה להתקנה המנהלת, כתובת האימייל שלך וכתובת האתר שברצונך להתקין את הוורדפרס עליו שימו לב שיש לכם למטה לבחור את כל התוספים שאתם רוצים להוסיף כברירת מחדל בעת ההתקנה.

שלב 5: התקנת וורדפרס

לאחר מילוי הפרטים, לחץ על "Install" כדי להתחיל בתהליך ההתקנה. סופטאקולוס יבצע את התהליך באופן אוטומטי, ובעוד מספר רגעים תקבל הודעה אישור כי ההתקנה הושלמה בהצלחה.

סיכום

בכך הסתיים תהליך ההתקנה של וורדפרס על גבי דיירקט אדמין באמצעות סופטאקולוס. עם כל התוספים הרלוונטיים לבנית האתר , התהליך הזה מאפשר לך להתחיל לבנות אתר בקלות ומהירות .

 
 
 
?האם התשובה שקיבלתם הייתה מועילה 0 משתמשים שמצאו מאמר זה מועיל (0 הצבעות)